МОДЕЛЮВАННЯ НЕСНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ЛІТАКА ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ З КОМБІНОВАНИМ КРИЛОМ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДІВ ОБЧИСЛЮВАЛЬНОЇ АЕРОДИНАМІКИ

Автор(и)

  • Gurkan Ortamevzi Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем, Туреччина

DOI:

https://doi.org/10.20535/2219-380413201569737

Ключові слова:

літак з м’якою несною поверхнею, аеродинамічні характеристики, крило, що деформується, метод обчислювальної аеродинаміки, летальний апарат, надувне крило, м’яке крило, крило гібрид, дельтаплан

Анотація

У даній статті виконано аналіз порівняння методів обчислювальної аеродинаміки (метод кінцевих елементів та панельно-вихрьовий метод) для жорсткого крила і комбінованого крила, яке складається з жорсткої передньої частини від хорди (30%) і м'якої наддувної задньої частини (70%).

Біографія автора

Gurkan Ortamevzi, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем

аспірант

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-07

Номер

Розділ

Механіка