МЕТОДИ ЗМЕНШЕННЯ УДАРНОГО ВПЛИВУ НА ВИХІДНИЙ СИГНАЛ ДАТЧИКА КУТОВОЇ ШВИДКОСТІ

Олександр Миколайович Бондаренко, Діма Є. Івахнюк

Анотація


Запропоновано амортизацію та інтегрування по періоду вихідного сигналу як засоби зменшення впливу ударних навантажень на роботу елементів систем управління літальних апаратів. Ефективність таких засобів становить декілька разів. Показано, що зазначеної ефективності достатньо для зменшення до припустимого рівня впливу ударів на вихідний сигнал датчика кутової швидкості як елемента системи управління літальних апаратів. Із використанням сучасної науково-технічної літератури визначено методики розрахунку запропонованих систем ударного захисту. Запропоновані методики перевірено моделюванням в системі Matlab.


Ключові слова


інерціальні навігаційні системи; акселерометр; кутова швидкість; ударні навантаження; система амортизації; коефіцієнт динамічності системи; демодуляція; інтегрування по періоду

Посилання


Единые нормы летной годности. ГОСТ .20578-2002.

Кобринский А. Е. Виброударные системы / А. Е. Кобринский, А. А. Кобринский // - М.: Наука - 1973.

Батуев Г.С. Инженерные методы исследования ударных процессов / Г. С. Батуев // – М.: Машиностроение. – 1977. -354 с.

Кузнецов А. А. Вибрационные испытания элементов и устройств автоматики / А. А. Кузнецов // - М.: Энергия. - 1976. - 119 с.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






DOI: https://doi.org/10.20535/2219-380410201442428

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2017 Олександр Миколайович Бондаренко, Діма Є. Івахнюк