Оцінювання розрізняльної здатності тестового простору комп’ютеризованої системи тестування

Автор(и)

  • Вікторія Вікторівна Шведова Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", факультет авіаційних і космічних систем, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2219-380415201686314

Ключові слова:

інформаційно-вимірювальне забезпечення, комп’ютеризована система тестування, показник якості, розрізняльна здатність завдань тестового простору

Анотація

Підтвердження якості проведення та результатів освітнього процесу значною мірою обумовлюється якісними показниками інструментарію, за допомогою якого ця якість оцінюється. Тому створення алгоритмічного та інформаційно-вимірювального забезпечення для оцінювання показників якості комп’ютеризованих систем тестування є невід’ємною частиною програми інформатизації освітньої галузі. В статті розглянуті, систематизовані та запропоновані методи та способи оцінювання одного з важливих показників якості комп’ютеризованої системи тестування (КСТ) – розрізняльної здатності завдань тестового простору КСТ, подані рекомендації щодо вибору тої чи іншої метрики, що дозволить підвищити ефективність  інформаційно-вимірювальної системи контролю показників якості КСТ.

Біографія автора

Вікторія Вікторівна Шведова, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", факультет авіаційних і космічних систем

к.т.н., доцент кафедри інформаційно вимірювальної техніки

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-10

Номер

Розділ

Інформаційні системи