Нова конструкція паливо-парового двигуна внутрішнього згоряння

Автор(и)

  • Володимир Васильович Крилов Товариство з обмеженою відповідальністю "Невінпат Україна", Україна
  • Євген Володимирович Крилов Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", Україна
  • Андрій Євгенович Крилов Товариство з обмеженою відповідальністю "Крилова і партнери", Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2219-380415201681517

Ключові слова:

двигун, внутрішнє згоряння, коефіцієнта корисної дії, паливо, відбір тепла

Анотація

Стаття стосується двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ), в яких для підвищення коефіцієнта корисної дії (ккд) використовують пар. Автори пропонують технічне рішення, що дозволяє більш ефективно здійснювати відбір тепла, яке виділяється при згорянні палива і йде на нагрів стінки циліндра і на нагрів паливного поршня, який знаходиться в зоні головки циліндра, де температура при згорянні палива досягає 1200-15000С

Біографії авторів

Володимир Васильович Крилов, Товариство з обмеженою відповідальністю "Невінпат Україна"

к.т.н., доцент

Євген Володимирович Крилов, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"

к.т.н., доцент кафедри технічної кібернетики

Андрій Євгенович Крилов, Товариство з обмеженою відповідальністю "Крилова і партнери"

патентний повірений України

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-10

Номер

Розділ

Механіка