Нова конструкція паливо-парового двигуна внутрішнього згоряння

Володимир Васильович Крилов, Євген Володимирович Крилов, Андрій Євгенович Крилов

Анотація


Стаття стосується двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ), в яких для підвищення коефіцієнта корисної дії (ккд) використовують пар. Автори пропонують технічне рішення, що дозволяє більш ефективно здійснювати відбір тепла, яке виділяється при згорянні палива і йде на нагрів стінки циліндра і на нагрів паливного поршня, який знаходиться в зоні головки циліндра, де температура при згорянні палива досягає 1200-15000С


Ключові слова


двигун; внутрішнє згоряння; коефіцієнта корисної дії; паливо; відбір тепла

Повний текст:

PDF

Пристатейна бібліографія ГОСТ


Ландсберг Г.С. Элементарный ученик физики // гл. 19. Тепловые машины,1985. - 589с.

Безденежный В.С., Марвин Б.Е. Способ повышения к.п.д. двигателя внутреннего сгорания  за счет утилизации тепловой энергии двигателя: Патент RU 2117803, 20.03.1998.

Задорожный Е.В. Способ использования тепловой энергии двигателя внутреннего сгорания:  Патент RU 2491430, 27.08.2013.

6-тактный двигатель Кроуэра: Статья в журнале ”Популярная механика”, 2008 , №6(68).





DOI: https://doi.org/10.20535/2219-380415201681517

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2017 Володимир Васильович Крилов, Євген Володимирович Крилов, Андрій Євгенович Крилов