Моделювання взаємодії впливу замкненого параболічного крила літального апарату та струменя рушія

Автор(и)

  • Ахмад Рахмати Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем, Іран
  • Дмитрий Николаевич Зинченко Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем, Україна https://orcid.org/0000-0002-6171-0781

DOI:

https://doi.org/10.20535/2219-380414201676927

Ключові слова:

літальний апарат, замкнене параболічне крило, панельно-вихревий метод, метод кінцевих елементів

Анотація

В ході математичного моделювання обтікання розрахункової моделі зі струменем рушія безумовно аеродинамічні характеристики компонування з працюючим повітряним гвинтом, безумовно вплив режиму роботи двигуна на аеродинамічні характеристики                                                          моделі.

Моделювання взаємодії впливу замкнутого параболічного крила (ЗПК) ЛА і струменя рушія виконано за допомогою методів обчислювальної аеродинаміки, а саме методу кінцевих елементів і панельно-вихрового методу симетричних особливостей.

При працюючому повітряному гвинті ЗПК моделювання обтікання обраними чисельними методами визначило істотне збільшення несучих властивостей компонування, обумовлене позитивною інтерференцією повітряного гвинта з верхньою поверхнею ЗПК, що дозволяє більш ніж в 3 рази збільшити максимальні несучі властивості досліджуваної компонування.

Біографії авторів

Ахмад Рахмати, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем

аспірант кафедри приладів та систем керування літальними апаратами

Дмитрий Николаевич Зинченко, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем

Доцент кафедри приладів та систем керування літальними апаратами

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-25

Номер

Розділ

Механіка