ПАРАМЕТРИ РІВНОЖОРСТКОГО ПРУЖНОГО ПІДВІСУ ДИНАМІЧНО НАСТРОЮВАНОГО ГІРОСКОПУ

Автор(и)

  • Татьяна Васильевна Балабанова Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем, Україна https://orcid.org/0000-0003-4312-8533

DOI:

https://doi.org/10.20535/2219-38049201354523

Ключові слова:

динамічно настроюваний гіроскоп, пружний підвіс, рівножорсткість, дрейф

Анотація

Метою даної задачі є розробка рекомендацій щодо змін в конструкції пружного підвісу дворамкового динамічно настроюваного гіроскопа (ДНГ) з однокільцевим компонуванням, що сприяють зниженню величини дрейфу від нерівножорсткості.

Отримані співвідношення між геометричними параметрами пружних елементів, що належать різним рамкам розглянутого пружного підвісу, необхідних для виконання умови рівножорсткості.

Відзначено, що для досягнення максимальної точності в реальних ДНГ необхідно враховувати податливості внутрішньої і зовнішньої рамок.


Біографія автора

Татьяна Васильевна Балабанова, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем

Доцент кафедри приладів та систем керування літальними апаратами

Посилання

Балабанов И. В., Балабанова Т. В., Виноградов Г. М., Темляков Н .А. Об одной задаче для динамически настраиваемого гироскопа с упругим подвесом // Актуальные проблемы авиационных и аэрокосмических систем. Российско–американский журнал. Казанский государственный технический университет «КАИ». –Науч.–техн. сб. – Казань, 2006.– №2(22).– С.20–27.

Пельпор Д. С., Матвеев В. А., Арсеньев В. Д. Динамически настраиваемые гироскопы: Теория и конструкция. –М.: Машиностроение, 1988.–264 с.

Расчет и оптимизация двухрамочного упругого подвеса динамически настраиваемого гироскопа: моногр. / И. В. Балабанов, Т. В. Балабанова, А. В. Збруцкий/; под ред. А. В. Збруцкого.–К.: НТУУ «КПИ», 2013.–272с.

Феодосьев В. И. Сопротивление материалов.–М.:Наука,1979.–560 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-06-03

Номер

Розділ

Механіка