МЕТОДИКА ПАРАМЕТРИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РОЗРАХУНОКВОЇ МОДЕЛІ ПЕРШОГО НАБЛИЖЕННЯ ЛІТАЛЬНОГО АППАРАТУ С АЕРОСТАТИЧНОЮ ПІДТРИМКОЮ

Олег Львович Лемко, Ігор В. Король

Анотація


В останні роки вчені, конструктори, фахівці раз-особистих галузей приділяють пильну увагу ЛА легше повітря. Ці ЛА споживають набагато менше палива, ніж літаки та вертольоти однаковою з ними вантажопідйомності, здатні транспортувати важкі великогабаритні вантажі на тисячі кілометрів, здійснювати посадки на непідготовлені майданчики або зависати на тривалий час з вантажем при проведенні будівельно-монтажних робіт. Крім того, вони забезпечують істотне підвищення безпеки польоту при їх експлуатації.

 

Одним з перспективних типів розвитку дирижаблів є ЛА з аеростатичною підтримкою (гібридні дирижаблі), що використовують два принципи створення підйомної сили: аеродинамічну і аеростатичну. Вони зможуть увібрати в себе найкращі якості літака, дирижабля, і вертольоти.


Ключові слова


аеростатична підйомна сила; аеродинамічна підйомна сила; відносна товщина профілю; дирижабль

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


World Airways. «Read Travel Group» - New York: Wiley, 1994. — 325 p. — ISBN 0863800262

Броуде Б.Г. Воздухоплавательные летательные аппараты./ Б.Г. Броуде– М.: Машиностроение 1976. –137с.

Лемко О.Л. Аэродинамика и устойчивость летательных аппаратов схемы « Летающее крыло». Киев, НТУУ «КПИ» 2011. – 321с. — ISBN 9789666224142

Лемко О.Л. Аеродинамічні характеристики транспортних літаків та їх розрахунок. Навчальний посібник. К., НТУУ «КПІ» Електронне видання, 2012 р. -75 с.

Ушаков В.А. Атлас аэродинамических характеристик профилей крыльев. // В. А. Ушаков, П. П. Красильщиков, А. К. Волков, А. Н. Гржегоржевский/ М.: БНТ НКАП при ЦАГИ, 1940. – 339 с.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






DOI: https://doi.org/10.20535/2219-38049201354505

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2017 Олег Львович Лемко, Ігор В. Король