РОЗРАХУНОК НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНОГО СТАНУ СТІЙКИ ПЕРЕДНЬОЇ ОПОРИ ШАСІ ТРАНСПОРТНОГО ЛІТАКА

Sergei Ivanovych Trubachev, Olga Mykolaivna Alekseychuk

Анотація


Об’єктом моделювання і розрахунку являється стійка передньої опори шасі літака. Розрахунок елементів конструкції шасі по методу скінченних елементів виконувався за допомогою комплексу програм ANSYS. Для побудови скінченно-вимірної моделі застосовувались тривимірні тетраедричні скінченні елементи .

Внаслідок розрахунку були визначені  еквівалентні напруження за критерієм Мізеса, та виявлені найбільш небезпечні місця конструкції.


Ключові слова


опора шасі; напружено-деформований стан

Повний текст:

PDF

Посилання


Цыбанева Г. В. Анализ особенностей нагружения элементов опоры шасси самолета с целью их учета при оценке несущей способности конструкции // Г. В. Цыбанева, М. А. Агеев, Р. В. Титенков/ Проблемы прочности, 2008, № 4.

Басов К. А. ANSYS: Справочник пользователя. – М.: ДМК Пресс, 2005. – 640 с. .


Пристатейна бібліографія ГОСТ






DOI: https://doi.org/10.20535/2219-380411201451018

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2017 Sergei Ivanovych Trubachev, Olga Mykolaivna Alekseychuk