РОЗРАХУНОК НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНОГО СТАНУ СТІЙКИ ПЕРЕДНЬОЇ ОПОРИ ШАСІ ТРАНСПОРТНОГО ЛІТАКА

Автор(и)

  • Sergei Ivanovych Trubachev Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", Механіко-машинобудівний інститут, Україна
  • Olga Mykolaivna Alekseychuk Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", Факультет авіаційних і космічних систем, Україна https://orcid.org/0000-0003-4243-730X

DOI:

https://doi.org/10.20535/2219-380411201451018

Ключові слова:

опора шасі, напружено-деформований стан

Анотація

Об’єктом моделювання і розрахунку являється стійка передньої опори шасі літака. Розрахунок елементів конструкції шасі по методу скінченних елементів виконувався за допомогою комплексу програм ANSYS. Для побудови скінченно-вимірної моделі застосовувались тривимірні тетраедричні скінченні елементи .

Внаслідок розрахунку були визначені  еквівалентні напруження за критерієм Мізеса, та виявлені найбільш небезпечні місця конструкції.

Біографії авторів

Sergei Ivanovych Trubachev, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", Механіко-машинобудівний інститут

Доцент кафедри

Olga Mykolaivna Alekseychuk, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", Факультет авіаційних і космічних систем

Доцент кафедри теоретичноъ механыки

Посилання

Цыбанева Г. В. Анализ особенностей нагружения элементов опоры шасси самолета с целью их учета при оценке несущей способности конструкции // Г. В. Цыбанева, М. А. Агеев, Р. В. Титенков/ Проблемы прочности, 2008, № 4.

Басов К. А. ANSYS: Справочник пользователя. – М.: ДМК Пресс, 2005. – 640 с. .

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-06

Номер

Розділ

Механіка