ОЦІНКА ВПЛИВУ СХЕМИ «ГВИНТ У КІЛЬЦІ» НА ЗЛІТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЛІТАЛЬНОГО АПАРАТА

Автор(и)

  • Олександр Ігорович Левченко Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем, Україна
  • Геннадій Анатолійович Вірченко Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", Україна https://orcid.org/0000-0001-9586-4538

DOI:

https://doi.org/10.20535/2219-380411201450599

Ключові слова:

гвинт у кільці, літальний апарат вертикального зльоту, перехідний режим

Анотація

Проаналізовано деякі аспекти розрахунку аеродинамічних характеристик літального апарата з поворотними гвинтами на кінцях крила. Проведено порівняння двох вибраних компонувальних схем. Приведено графічні залежності змін аеродинамічних коефіцієнтів, тягових характеристик гвинтів двох вибраних схем на всіх етапах зльоту літака.

Біографії авторів

Олександр Ігорович Левченко, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем

магістрант кафедри приладів і систем керування літальними апаратами

Геннадій Анатолійович Вірченко, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"

професор кафедри нарисної геометрії, інженерної та комп’ютерної графіки

Посилання

Хафер К. Техника вертикального взлета и посадки/ - Москва «МИР», 1985.

Цихош Э. «Сверхзвуковые самолёты» пр. «Самолёты вертикального взлёта и посадки». Москва, 1983. 3. Курочкин Ф. П. Основы проектирования самолетов с верти

кальным и посадкой/ Ф. П. Курочкин. – М. : Машиностроение, 1970.

Лемко О. Л. Оцінка параметрів перехідних режимів польоту літака вертикального зльоту і посадки з поворотними гвинтами, ХАІ, 2011.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-06

Номер

Розділ

Механіка