АНАЛІЗ КОМПОНУВАЛЬНИХ СХЕМ ЛІТАЛЬНИХ АПАРАТІВ ЗІ СКЛАДЕНИМ КРИЛОМ

Автор(и)

  • Олег Львович Лемко Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем, Україна
  • Костянтин О. Предаченко Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2219-380411201450361

Ключові слова:

панельно-вихровий метод, компонувальнa схемa

Анотація

Для визначення аеродинамічних характеристик використовувався панельно-вихровий метод симетричних особливостей реалізований в програмі PANSYM розробки ЦАГІ. Обчислено характеристики ряду компоновок з різним взаємним розташуванням консолей крила, які відрізнялись стріловидністю консолей та компоновками Box-wing та Joined-wing. Також компоновки варіювались положенням передньої консолі відносно задньої – з виносом вгору чи вниз.

Компоновка типу joined wing значно програє компоновці box wing за аеродинамічними критеріями оцінки ефективності внаслідок негативної інтерференції в зоні стику несучих поверхонь, що утворюють гострий кут, і навіть гірше простого плоского крила такої ж площі та розмаху.


Біографії авторів

Олег Львович Лемко, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем

професор кафедри приладів та систем керування літальними апаратами

Костянтин О. Предаченко, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем

магістрант кафедри приладів та систем керування літальними апаратами

Посилання

Wolkovitch J. The Joined Wing: An Overview, AIAA paper 45285-587, J. Aircraft, 23(2), pp 161-178, 1986.

Luis R. Miranda “Boxplane wing and aircraft” U.S. Patent n.3834654 Sept.10,1974.

A. Frediani “Development of an innovative configuration for Transport Aircraft; A project of five Italian universities” / A. Frediani, L. Balis Crema, G. Chiocchia, G. L. Chringhelli, L. Morino XXVII Congresso AIDAA, Roma, 2003.

L. Prandtl “Induced drag of multiplanes” NACA TN 182, 1924.

Ударцев Е. П., Переверзев А. М., Ищенко С. А. Эксплуатационная аэродинамика. Траекторные задачи: Учебное пособие. Киев: КМУГА, 1998 - 136с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-06

Номер

Розділ

Інформаційні системи