Сучасна протиобледенювальна система региональних літаків
DOI:
https://doi.org/10.20535/2219-3804212019197607Ключові слова:
обледеніння літака, протиобледенювальна система, розрахунок параметрів пневматичної протиобледенювальної системиАнотація
Розроблено методологію розрахунку параметрів пневматичної протиобледенювальної системи літаків. Вона включає визначення зон захисту, розрахунок системи наддуву протекторів, розрахунок системи вакуумування протекторів. Розраховані параметри протиобледенювальної системи на прикладі регіонального літака Ан-140. Наведений порівняльний аналіз параметрів традиційної повітряно-теплової протиобледенювальної системи і пневматичної протиобледенювальної системи показав ефективність останньої для регіональних літаків. Розроблена методологія може використовуватися при проектуванні протиобледенювальної системи літаків.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-10-15
Номер
Розділ
Механіка
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Інформаційні системи, механіка та керування

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).