Вплив технічних параметрів на критичну жорсткість рульового приводу
DOI:
https://doi.org/10.20535/2219-3804202019194411Ключові слова:
шиммі, коливання, стояк шассі, кочення, технічні параметри, обжимання, жорсткість, критична швидкістьАнотація
В даній роботі за допомогою пакету прикладних програм для вирішення технічних обчислень MATLAB, в середовищі графічного програмування Simulink було проведено дослідження впливу технічних параметрів на критичну жорсткість рульового приводу типового транспортного літака. Розрахунок проведений для максимальних і мінімальних значень зарядного тиску та обжиму амортизатора. Виявлено, що при збільшенні обжимання амортизатора від 0 до 127 мм для всіх зарядних тисків супроводжується зменшенням значення критичної жорсткості рульового приводу на кручення. Це пов’язано зі збільшенням жорсткості стояка в точці О при збільшенні обжимання та незмінним значенням бокової й п’яткової жорсткостей.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-06-30
Номер
Розділ
Механіка
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Інформаційні системи, механіка та керування

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).