Вплив технічних параметрів на критичну жорсткість рульового приводу

Автор(и)

  • Дмитро Валерійович Бобко КПІ ім. Ігоря Сікорського, Ukraine
  • Генадій Анатолійович Вірченко КПІ ім. Ігоря Сікорського, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20535/2219-3804202019194411

Ключові слова:

шиммі, коливання, стояк шассі, кочення, технічні параметри, обжимання, жорсткість, критична швидкість

Анотація

В даній роботі за допомогою пакету прикладних програм для вирішення технічних обчислень MATLAB, в середовищі графічного програмування Simulink було проведено дослідження впливу технічних параметрів на критичну жорсткість рульового приводу типового транспортного літака. Розрахунок проведений для максимальних і мінімальних значень зарядного тиску та обжиму амортизатора. Виявлено, що при збільшенні обжимання амортизатора від 0 до 127 мм для всіх зарядних тисків супроводжується зменшенням значення критичної жорсткості рульового приводу на кручення. Це пов’язано зі збільшенням жорсткості стояка в точці О при збільшенні обжимання та незмінним значенням бокової й п’яткової жорсткостей.

Біографії авторів

Дмитро Валерійович Бобко, КПІ ім. Ігоря Сікорського

бакалавр

Генадій Анатолійович Вірченко, КПІ ім. Ігоря Сікорського

професор, доктор технічних наук

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-30

Номер

Розділ

Механіка