Дослідження впливу обледеніння крила на його аеродинамічні характеристики методами обчислювальної аеродинаміки

Автор(и)

  • Дмитро Олександрович Доля Національній технічний університет України "КПІ ім. Ігоря Сікорського", Україна
  • Ілля Станіславович Кривохатько Національній технічний університет України "КПІ ім. Ігоря Сікорського", кафедра АРБ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2219-3804212019180229

Ключові слова:

крило, обледеніння, аеродинамічні характеристики, моделі турбулентності, ANSYS Fluent

Анотація

Розглянуто питання розрахунків аеродинамічних характеристик крила транспортного літака в умовах природного обледеніння методами обчислювальної аеродинаміки та вибір параметрів розрахунку для визначення значень коефіцієнта підіймальної сили та коефіцієнта лобового опору.

Порівняно результати розрахунків при використанні різних моделей турбулентності із результатами експериментального дослідження в аеродинамічній трубі.

Проаналізовано та обрано найкращій серед методів перерахунку значень із аеродинамічного профілю на крило кінцевого видовження. Виведена формула поправочного коефіцієнта для визначення коефіцієнта лобового опору.

Проаналізовано можливість використання кожної із розглянутих моделей турбулентності для визначення аеродинамічних характеристик крила в умовах природнього обледеніння.

Біографії авторів

Дмитро Олександрович Доля, Національній технічний університет України "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

бакалавр

Ілля Станіславович Кривохатько, Національній технічний університет України "КПІ ім. Ігоря Сікорського", кафедра АРБ

доцент, к.т.н.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-15

Номер

Розділ

Механіка