Вплив ефекту супер циркуляції швидкості на несучі властивості крила

Автор(и)

  • Денис Віталійович Корчовий НТУУ «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського», Україна
  • Дмитро Миколайович Зінченко НТУУ «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського», Україна
  • Сергій Анатолійович Поваров НТУУ «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського», Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2219-3804192018169622

Ключові слова:

роторний рушій, вертикальний зліт, крило скінченого розмаху, аеродинамічна досконалість, несучі властивості, момент тангажу

Анотація

Дослідження присвячено визначенню впливу параметрів компонування роторного рушія на крилі скінченого розмаху на його основні аеродинамічні характеристики – максимальне значення підіймальної сили, характеристики повздовжньої стійкості та несучих властивостей в залежності від параметрів розташування роторного рушія відносно крила та його обертів.

За допомогою методів обчислювальної аеродинаміки (метод скінчених елементів) досліджено вплив ефекту суперциркуляції швидкості на аеродинамічні характеристики крила скінченого розмаху. Створені розрахункові моделі лопатевого рушія роторного типу, визначений вплив розташування лопатевого рушія відносно основної частини крила на несучі властивості роторного крила та коефіцієнт корисної дії рушія.

Отримані аеродинамічні характеристики, здійснено аналіз максимального значення підіймальної сили та характеристик стійкості. Проведено оцінку зміни балансувальної швидкості крила з роторним рушієм від навантаження на крило в умовах реалізації режиму вертикального злету.

Біографії авторів

Денис Віталійович Корчовий, НТУУ «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»

бакалавр механіко-машинобудівного інституту

Дмитро Миколайович Зінченко, НТУУ «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»

доцент кафедри авіа- та ракетобудування

Сергій Анатолійович Поваров, НТУУ «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»

асистент кафедри авіа- та ракетобудування

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-15

Номер

Розділ

Керування