Дослідження впливу V-подібності крил на аеродинамічні характеристики літального апарата схеми «тандем»

Автор(и)

  • Андрій Михайлович Лисенко НТУУ "КПІ ім. Ігоря Сікорського", Україна
  • Ілля Станіславович Кривохатько НТУУ "КПІ ім. Ігоря Сікорського", Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/2219-3804192018169439

Ключові слова:

літальний апарат, схема «тандем», V-подібність крил, аеродинамічна якість, поздовжня стійкість

Анотація

У роботі методами обчислювальної аеродинаміки проведено порівняння аеродинамічної якості, зміни коефіцієнтів опору, підіймальної сили та поздовжнього моменту компоновок БпЛА схеми «тандем» із нульовим та однаковими по модулю  кутами V-подібності (в останньому випадку передньому крилу-високоплану надано додатну, а задньому  крилу-низькоплану – від’ємну V-подібність), також з різними розмахами  переднього та заднього крила. Показано, що у разі надання кутів V-подібності 15° і –15° аеродинамічна якість збільшується на 1,2 одиниці, за рахунок зменшення опору взаємоіндукції. Величини того ж порядку отримані під час експерименту в аеродинамічній трубі. У той же час суттєво зростає поздовжня стійкість: зміщення назад положення фокусу літального апарата становить 18,5% сумарної хорди двох крил.

Біографії авторів

Андрій Михайлович Лисенко, НТУУ "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

бакалавр кафедри авіа- та ракетобудування

Ілля Станіславович Кривохатько, НТУУ "КПІ ім. Ігоря Сікорського"

старший викладач кафедри авіа- та ракетобудування

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-15

Номер

Розділ

Механіка