Вплив інтерференції крила та фюзеляжу на аеродинамічні характеристики

Автор(и)

  • Али Бен Ларби НТУУ "КПІ ім. Ігоря Сікорського" Факультет авіаційних і космічних систем, Turkey
  • Дмитрий Николаевич Зинченко НТУУ "КПІ ім. Ігоря Сікорського" Факультет авіаційних і космічних систем, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20535/2219-3804182018152273

Ключові слова:

інтерференція, кут встановлення крила, хорда крила, аеродинамічна досконалість, несучі властивості

Анотація

Виконане моделювання обтікання розрахункових моделей з різними положеннями та кута встановлення крила відносно фюзеляжу. Отримані аеродинамічні характеристики, здійснено аналіз зміни несучих властивостей та критеріїв ефективності компонування, визначені максимуми аеродинамічної досконалості К. За конструктивними міркуваннями визначений найбільш прийнятний варіант компонування з кутом встановлення крила 8° та перевищенням крила YKP, що дорівнює хорді крила b. За результатами математичного моделювання шляхом апроксимації визначені залежності максимального значення параметра К для різних значень YKP.

Доведено, що фізично причиною падіння максимального значення К є не скільки збільшення опору інтерференції, скільки зниження підйомної сили через наявність на нижній поверхні крила значною області розрядження, викликаної розгоном потоку навколо поверхні фюзеляжу і відповідним зниженням значення повного тиску в потоці між крилом і фюзеляжем. Також доведено, що можливе існування таких співвідношень кута установки φКР і перевищення Yкр крила, при яких інтерференція позитивна і максимальне значення аеродинамічного якості Кмах компонування зростає.

Біографії авторів

Али Бен Ларби, НТУУ "КПІ ім. Ігоря Сікорського" Факультет авіаційних і космічних систем

студент

Дмитрий Николаевич Зинченко, НТУУ "КПІ ім. Ігоря Сікорського" Факультет авіаційних і космічних систем

к.т.н., доцент

Посилання

1. Bjushgens, G,. S, (1995), Ajerodinamika i dinamika poleta magistral'nyh samoletov, [Aerodynamics and flight dynamics of long-haul aircraft: Ed. Academician RAS], Izd. otdel CAGI avia-izdatel'stvo KNR, Pekin.

2. Torenbik, Je., (1983), Proektirovanie dozvukovyh samoletov, [Designing subsonic aircraft], Mashinostroenie, Moscow,Russia.

3. Udarcev, E., P., Pereverzev, M., A., and Ishhenko, S., A., (1998), Jekspluatacionnaja ajerodinamika. Traektornye zadachi, [Operational Aerodynamics. Trajectory tasks], Izdatel'stvo NAU. Kiev.

4. European Aviation Safety Agency, (2003), Certification Specifications for Large Aeroplanes.

5. Zіnchenko, D., M., (2007), Rozrahunkovo-eksperimental'na ocіnka aerodinamіchnih harakteristik lіtaka z mehanіzovanim krilom. Disertacіja na zdobuttja naukovogo stupenja k.t.n., Kyiv .

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-15

Номер

Розділ

Механіка