Вплив інтерференції крила та фюзеляжу на аеродинамічні характеристики
DOI:
https://doi.org/10.20535/2219-3804182018152273Ключові слова:
інтерференція, кут встановлення крила, хорда крила, аеродинамічна досконалість, несучі властивостіАнотація
Виконане моделювання обтікання розрахункових моделей з різними положеннями та кута встановлення крила відносно фюзеляжу. Отримані аеродинамічні характеристики, здійснено аналіз зміни несучих властивостей та критеріїв ефективності компонування, визначені максимуми аеродинамічної досконалості К. За конструктивними міркуваннями визначений найбільш прийнятний варіант компонування з кутом встановлення крила 8° та перевищенням крила YKP, що дорівнює хорді крила b. За результатами математичного моделювання шляхом апроксимації визначені залежності максимального значення параметра К для різних значень YKP.
Доведено, що фізично причиною падіння максимального значення К є не скільки збільшення опору інтерференції, скільки зниження підйомної сили через наявність на нижній поверхні крила значною області розрядження, викликаної розгоном потоку навколо поверхні фюзеляжу і відповідним зниженням значення повного тиску в потоці між крилом і фюзеляжем. Також доведено, що можливе існування таких співвідношень кута установки φКР і перевищення Yкр крила, при яких інтерференція позитивна і максимальне значення аеродинамічного якості Кмах компонування зростає.Посилання
1. Bjushgens, G,. S, (1995), Ajerodinamika i dinamika poleta magistral'nyh samoletov, [Aerodynamics and flight dynamics of long-haul aircraft: Ed. Academician RAS], Izd. otdel CAGI avia-izdatel'stvo KNR, Pekin.
2. Torenbik, Je., (1983), Proektirovanie dozvukovyh samoletov, [Designing subsonic aircraft], Mashinostroenie, Moscow,Russia.
3. Udarcev, E., P., Pereverzev, M., A., and Ishhenko, S., A., (1998), Jekspluatacionnaja ajerodinamika. Traektornye zadachi, [Operational Aerodynamics. Trajectory tasks], Izdatel'stvo NAU. Kiev.
4. European Aviation Safety Agency, (2003), Certification Specifications for Large Aeroplanes.
5. Zіnchenko, D., M., (2007), Rozrahunkovo-eksperimental'na ocіnka aerodinamіchnih harakteristik lіtaka z mehanіzovanim krilom. Disertacіja na zdobuttja naukovogo stupenja k.t.n., Kyiv .
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Інформаційні системи, механіка та керування
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).