Вплив електромагнітної системи підвіски на навантаження стійки основного шасі транспортного літака під час симетричної посадки
DOI:
https://doi.org/10.20535/2219-3804182018134710Ключові слова:
шасі, система підвіски, навантаження стійкиАнотація
При конструюванні і виготовленні літака, а також при подальших випробуваннях його на міцність важливе значення має задача обчислення зовнішніх навантажень на літак та елементи його конструкцій. Розв’язання такої задачі забезпечує правильний розрахунок міцності літака.
Одним з найважливіших елементів літака, який потребує досить точного розрахунку на міцність, є засоби приземлення. Адже саме при посадці та злеті літаки зазнають найбільшу кількість аварій та катастроф.
Для забезпечення злету, посадки літака, маневрування при русі по землі і для пониження рівня динамічних навантажень, на літаках присутні засоби приземлення – шасі. Тип шасі і як наслідок можливої системи амортизації для кожного літака вибирається з урахуванням особливостей його конструкції і умов в яких експлуатується літак.
В даний час більшість літаків використовують пасивну гідравлічну підвіску. Однією з головних особливостей гідравлічної підвіски є використання гідравлічного масла як амортизатора. Кожного разу, коли повітряне судно перетинає нерівності на злітно-посадкову смугу, сила збудження поверхні поглинається демпфером. Поглинута енергія перетворюється на тепло всередині демпфера. Однак існують деякі недоліки гідравлічної системи.
В результаті проведених досліджень визначено, що при симетричній посадці навантаження стійки основного шасі транспортного літака та максимальне навантаження виникає від лобового горизонтального навантаження на стійку шасі за умови посадки на грунтову злітно-посадкову смугу. Електромагнітна система підвіски добре справляється з піковими та робочими навантаженнями завдяки низькому часу реагування та відсутності затухаючих самостабілізуючих коливаннь системи.
Використання електромагнітної системи підвіски дозволяє швидко та ефективно демпфувати навантаження сприйняті стійкою шасі при симетричній посадці зменшуючи необхідний пробіг для гальмування, надаючи пілоту більше часу на аналіз та оцінку процесу приземлення та компенсуючи можливі прорахунки при виборі кута тангажу при заході на посадку на бетонну зльотно-посадкову полосу.
Посилання
1. Torenbeek, E., (2013),Advanced aircraft design : conceptual design, analysis, and optimization of subsonic civil airplanes, Egbert Torenbeek. – Chichester, John Wiley & Sons Ltd,.
2. Gysen, B. L. J. , Paulides, J. J. H. and Janssen J. L. G.,(2008), “Active Electromagnetic Suspension System For Improved Vehicle Dynamics,” IEEE Conf. on Vehicle Power and Propulsion, vol. 59, pp. 1156-1163, September 2008.
3. Gysen, B. L. J. , Janssen, J. L. G. and Paulides, J., J,. H., (2008), “Design Aspects Of An Active Electromagnetic Suspension System For Automotive Applications,” IEEE Conf. on Industry Applications Society Annual Meeting, pp. 1-8, 5-9 Oct 2008.
4. Wang, J., Jewell, G., W., and Howe D.,(1999), A General Framework for the Analysis and Design of Tubular Linear Permanent Magnet Machines, IEEE Trans. On Magnetics, vol. 35, May 1999.
5. Wang, J., W. Wang, Atallah, K. and Howe, D., (2008), Comparative studies of linear permanent magnet motor topologies for active vehicle suspension, in Proc. IEEE VPPC, Sep. 2008, pp. 1–6.
6. Guo, S., Yang, S., and Pan, C.,(2006), Dynamic modeling of magnetorheological damper behaviors, J. Intell. Mater. Syst. Struct., vol. 17, no. 1, pp. 3–14, 2006.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Інформаційні системи, механіка та керування
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).