СИНТЕЗ ЗАКОНІВ КЕРУВАННЯ АВТОМАТИЧНИМ ПРИЗЕМЛЕННЯМ ЛІТАКА НА ШАСІ

Автор(и)

  • П. С. Семидел Национальный технический университет Украины "Киевский политехнический институт", факультет авиационных и космических систем, Ukraine
  • Виталий Витальевич Бурнашев Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-9656-6487

DOI:

https://doi.org/10.20535/2219-380411201451103

Ключові слова:

траєкторія вирівнювання, безпілотний літак, методи багатомірного пошуку, аналітичне конструювання

Анотація

Розраховано траєкторію автоматичного приземлення літака на шасі  в точку із заданими параметрами руху. Розроблено вдосконалену методику синтезу законів стабілізації літака на траєкторії посадки. Запропоновано додатковий критерій якості й алгоритм пошуку його мінімуму на множині параметрів функціонала Калмана-Лєтова. Наведено розрахунки точності керування й результати імітаційного моделювання автоматичного приземлення безпілотного літака.  

Біографії авторів

П. С. Семидел, Национальный технический университет Украины "Киевский политехнический институт", факультет авиационных и космических систем

бакалавр кафедры приборов и систем управления летательными аппаратами

Виталий Витальевич Бурнашев, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем

Доцент кафедри приладів та систем керування літальними апаратами

Посилання

Cинєглазов В. М., Тупіцин М. Ф., Удовенко О. О. Пат. №53306 Україна, МКИ В64С 25/00. Пристрій для посадки безпілотного літального аппарата //№ u200909337; заявл. 11.09.09; опубл. 11.10.10, Бюл. №19. – 4 с.

Патент Российской федерации на полезную модель 43845. Система посадки летательного аппарата на трос. В 64 F 1/02, 2005 // В.В. Редников.

Иванов А.Г. Моделирование движения самолета на этапе посадки. // Проблемы управления с гарантированным результатом. – Е.: - 1992 - С.15-26.

Кузьмин В. П., Ярошевский В. А. Оценка предельных отклонений параметров траекторий самолета при автоматической посадке // Уч. зап. ЦАГИ, 1984. - С. 43-56.

Асланян А. Э. Системы автоматического управления полётом летательных аппаратов. – К.: КВВАИУ, 1983 – 430c.

Боткин Н. Д., Пацко В. С., Турова В. Л. Разработка алгоритмов построения экстремальных ветровых возмущений. – С.: ИММ УрО АН СССР, 1987 - 57с.

Боткин Н. Д., Keйн В. М., Пацко В. С., Турова В. Л. Управление самолетом на посадке при сдвиге ветра. – П.: ПУТИ, 1989 - 235с.

Бурнашев В. В., Збруцький О. В. Синтез траєкторії вирівнювання літака в режимі автоматичного приземлення – К.: "Вести КПИ" №1, – 2008 – С. 81 – 87.

Корнеев В. А., Меликян А. А., Титовский И. Н. Стабилизация глиссады самолета при ветровых возмущениях в минимаксной постановке // Изв. АН СССР. - 1985. - № 3. С. 132-139.

Пантелеев А. В., Летова Т. А. Методы оптимизации в примерах и задачах: Учеб. пособие. — М.: Высш. шк., 2008 - 242с.

Алёшина Е. А., Пантелеев А. В. Разработка алгоритмического и про-граммного обеспечения метаэвристических методов оптимизации. /Проектно-конструкторские и производственные вопросы создания перспективной авиационной техники // Под ред. проф. Ю. Ю. Комарова. — М.: Изд-во МАИ, 2009. — 424 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-06

Номер

Розділ

Керування